Για νέους, μπερδεμένους, παλιμπαιδίζοντες, κατα φαντασίαν ώριμους και ξερόλες, όπως εγώ.
. . . . .
Ναι, αποσιωπητικά! Τι σόι γυναίκα θα ήμουν χωρίς αποσιωπητικά??

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ (στιγμιαίο κέικ)

   Θέλοντας να καταστρέψω τους απανταχού αδυνάτους, και ΔΗ αυτήν εδώ την καταραμένη, σας δίνω μια συνταγή για απελπισμένες νύχτες όπου δεν υπάρχει γλυκό για δείγμα στο σπίτι...
Ούτε Δείγμα??  Όχι! Υπάρχει μια γωνιά στο ντουλάπι, μια γωνιά ανυπόταχτων υλικών, που αν αναμιχθουν τσαπατσούλικα και με λύσσα, θα δώσουν μια εξαιρετική απόλαυση στον ουρανίσκο μας -που έχει ήδη αρχίσει να δίνει δείγματα συνδρόμου εξάρτησης-.

                            Σας παρουσιάζω....το ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ ΚΈΙΚ!!
Παίρνεις μια κούπα:

  • Βάζεις μέσα 4 κ.σ. (κουταλιές σούπας...) αλέυρι
  • 4 κ.σ. ζάχαρη
  • 2 κ.σ. κακάο σκόνη
  • 1 αυγό
  • 3 κ.σ. γάλα
  • 3 κ.σ. λάδι  (εγώ έβαλα βούτυρο)
  • τα χτυπάς με την ανάλογη λύσσα για γλυκό που σε διακατέχει εκείνη τη στιγμή,


      ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΩΝ. 3', 1000 watt.
                                   καιαιαιαι φουσκώνει!!!

   Μη μου πείτε οτι δεν έχετε αυτά τα υλικά σπίτια σας!! (Εκτός κι αν είστε εργένηδες/φοιτητες).
Eπειδή εγώ δεν έχω φούρνο μικροκυμάτων απο άποψη, το έβαλα στο φουρνάκι και θα περιμένω κανα 20λεπτο. Αυτή τη στιγμή περιμένω να ψηθεί και μου γαργαλά τα ρουθούνια, πολλά υποσχόμενο.

Χουμ χουμ!! Το έβγαλα στο τέταρτο και είναι απο μέσα υγρό! Συγγνώμη, αλλά πρέπει να κυλιστώ στην ακολασία αυτή τη στιγμή.



  In your face!! In your face flonsavardu!

6 σχόλια:

  1. αχ και θέλω τόσο πολύ σοκολάτα αυτή την στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διάβασα τη συνταγή κι έψαχνα ευκαιρία για να τη δοκιμάσω. Σήμερα ξύπνησα με λιγούρα για κάτι γλυκό κι επειδή είμαι αποφασισμένος να σαπίσω μες στο σπίτι δε θα βγω να ψωνίσω τίποτα αλλά θα σύρω τα πόδια μου μέχρι την κουζίνα και θα το φτιάξω.

    Λίαν συντόμως θα σου πω εντυπώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν, I have it in front of me! Έπρεπε να βάλω βούτυρο αντί για λάδι αλλά κατά τ'άλλα βγήκε κάτι (οριακά) αξιοπρεπές. Από γάλα έχω ξεμείνει και χρησιμοποίησα ένα μικρό συμπυκνωμένο που είχε ξεχαστεί στο ψυγείο εδώ και κανα μήνα οπότε αν δηλητηριαστώ θα κατηγορήσουμε αυτό.
    Είναι το πρώτο κέικ που φτιάχνω οπότε ζήτω μου! Το έχω βγάλει και φωτό να'χω να το λέω.
    Όταν είχα ανακατέψει τα υλικά και πριν το βάλω στο microwave είχε πάρει μια τέλεια υφή πολλά υποσχόμενη. Μετά τα 5 λεπτά (το άφησα 5 όχι 3 γιατί ο microwave μας τα βλέπει λίγο κωλυόμενα) σε γενικές γραμμές το αποτέλεσμα μου βγήκε ψιλομέτριο και δε θα ρισκάρω να το φάω όλο.

    Αν βρεις καμιά συνταγή για παστίτσιο σε 5 λεπτά ή ξερω γω κουνέλι στιφάδο με 3 κινήσεις ανέβασέ τα. Νιώθω ο Μαγκάιβερ της κουζίνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φάντομ φίλε μου, εγώ άμα φτιάξω κάτι, και αηδία να ναι, πρέπει να φαγωθει. Η γιαγιά μου μου πέρασε επιτυχώς το κατοχικό σύνδρομο. Άσε που άμα το χεις φτιάξει με τα χεράκια σου, παίρνει μια νοστιμια παραπάνω (για σένα, για τους άλλους μπααα)!
    Τώρα για παστίτσιο εγώ τι θα κανα? Θα πέταγα κιμα σε καυτό λάδι να τσιτσιριστεί, μετά θα τον έπνιγα στον τοματοπελτέ, μακαρόνια φαντάζομαι να ξέρεις να βράσεις και μπεσαμέλ έτοιμη με ένα χτυπηματάκι. Αχταρμά, στο φούρνο και σιγά μην τρώγεται αυτό μετα. Αλλά τι να σου κάνω! Ο,τι δώσεις, παίρνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μέσα στη σαπίλα σου βρήκες κάτι που σε κάνει ακόμα πιο σάπια.Βαριοκώλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. απαπαπαπα! ως τρελή με την κουζίνα, πράμα που μπορεί να επιβεβαιώσει ο φίλτατος Stewie, έχουν ανατριχιάσει μέχρι και τα νύχια μου! θα καπνίσω ένα τσιγάρο εξαιτίας σου! Επίσης ώς κάτοχος ενος ντελικάτου έλκους, σε ξορκίζω, μη τρως τέτοια πράματα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έριξαν δυο πενιές οι